»Tako kot kratki film ni zgolj forma, temveč način gledanja, razmišljanja in odzivanja na svet, tudi festival ostaja prostor vztrajanja, mikro-uporov in filmskih sanj, ki tleče kljubujejo teži sedanjosti.«
»Če smo lani ob jubilejni deseti ediciji poudarjali, da FeKK kot manifestacija nekih sanj (in z njim tudi kratka forma), ni zgolj faza, temveč simbol in rezultat vztrajanja, se letos zaziramo v novo desetletje in si znova drznemo sanjati.«
»Vizualna poezija, ki prefinjeno uporablja tehniko cut-out animacije, nas popelje v misli glavne junakinje, ki poskuša pobegniti iz najtemnejših delov svojega uma. Močan prvi profesionalni film nas je prepričal s popolno kombinacijo slike, zvoka in pripovedi.«
»Gre za zelo osebno pripoved o prijateljstvu, intimnosti in težki bolezni, ki je žirijo prepričala s svežim in brezkompromisnim filmskim pristopom. Iskren in očarljiv portret, ki se ne boji prikazati tako lepih kot tudi grdih plati življenja.«
»Ko stavek vedno znova ponavljamo, izgubi svoj pomen, in z naraščajočo napetostjo začnemo dvomiti o njegovi resničnosti. Nad portretirano družino se razprostira težak oblak – ali gre za dogovorjeno poroko? Ali je vpleteno družinsko nasilje? Vse te možnosti brutalno prekine prihod vojne na kosovsko podeželje.«
»Kot mnogi nori geniji tudi Boštjan Čadež živi po svojih kreativnih merilih. Umetnost, glasba, robotika. Njegovi možgani lahko zmagajo nad vsem – razen morda nad nagnjenostjo k samodestrukciji in zakoreninjenostjo njegove svetovno znane videoigre Line Rider, ki jo pomni generacija.«
»Testfilm #1 razsvetli občinstvo tako, da se analitično spopade z eksperimentalnim filmom in z oviro v njegovem golem obstoju, tj. z digitalnim medijem v njegovi sodobni inkarnaciji in tesnem odnosu s trgom, na katerem so svobodni le tisti, ki ga nadzorujejo.«